منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


تقویم رویدادهای کیک بوکسینگ

   

 تقویم مسابقات کیک بوکسینگ

 

 -مسابقات K.FESTA-1 - چهارشنبه 1 فروردین 1397 (21 مارس 2018)

سابقات GLORY 52 لُس آنجلس-بامداد یکشنبه 12 فروردین 1397 (31 مارس 2018)



نظرات شما عزیزان:

محدجواد
ساعت2:09---19 بهمن 1394

سلا
خداقوت
ممنون از سایت عالی تون
اطلاع دارید مسابقات glory28 از کدوم کانال اهواره پخش میشه و چه ساعتی؟
پاسخ:سلام تشكر از لطف شما دوست عزيز.كانالهايي كه در خاورميانه و بالطبع ايران زنده پخش خواهند كرد كانال beIN SPORTS كه هنوز مشخص نشده كدوم كانالش پخش خواهد كرد.ساعتش هم نزديك مسابقات اعلام مي كنيم.



yazdan
ساعت12:53---1 مرداد 1394
لطفا ویدئو های بیشتری از iron mike پادشاه رینگ بذارید.زامبیدیس بین فایترهای ایران خیلی طرفدار داره...

نظر شما در مورد ایرون مایک چیه؟؟؟
پاسخ:سلام چشم دوست عزیز.فرصت بشه حتماً.مایک زامبیدیس از بهترینهای 70 کیلویی تاریخ کیک بوکسینگ هستش و حداقل یک قهرمانی در K-1 MAX حقش بود.


mohammad
ساعت14:50---23 بهمن 1393
سلام اقا مهدی تشکر از سایت خوبتون می خواستم بگم فیلم های گالری تون یکم بروز کنید اگه امکان داره چند تا فیلم جدید بزارید با تشکر
پاسخ:سلام محمد عزیز.باور کنید وقت زیادی میبره!من الان دارم بیوگرافی چند تا فایتر رو ترجمه می کنم و هم زمان آخرین اخبار مسابقات مختلف رو جمع آوری می کنم و تو فیسبوک و اینجا قرار میدم.وقت زیادی برای آپلود ویدئو ندارم ولی سعی می کنم.چشم


سعید اسدی
ساعت21:02---13 تير 1393
مهدی جان داداش انجام دادم جواب نداد البته من آدرس لینک مستقیم عکسی رو که آپلود کردم گذاشتم به نظرت مشکل کجاس باید آدرس لینک مستقیم رو بزاری یا من تو سایت آپلود عکس زوم آپلود کردم به سایت ربطی داره یا فرقی نداره
پاسخ:آره باید لینک مستقیم باشه جز این راهی نداره.


سعید اسدی
ساعت12:43---13 تير 1393
سلام داش مهدی عزیز خسته نباشی داداش وبلاگم رو که دیدی اگه زحمت نیست خواسم بدونم چجوری میشه عکس اصلی قالب وبلاگم رو عوض کنم میتونی راهنماییم کنی ، تشکر
پاسخ:سلام سعید جان اول باید عکسی رو که واسه سر صفحه میخوای تو یه جایی آپلود کنی مثلاً تو یه سایت آپلود سنتر بعد از آپلود باید آدرس عکست رو ازش کپی بگیری بعدش باید تو قسمت ویرایش قالب به جای اون عکسی که آدرسش http://night-skin.com/template/46/header.jpg هستش آدرس عکسی رو که آپلود کردی رو بذاری و بعد تنظیماتت رو ذخیره کنی.


alireza
ساعت23:27---26 بهمن 1392
ba tashakor az in webloge kamel va be roozetoon , merc az etela resaniatan , faghat age mishe ye rahnaei konid begid ma in mosabeghato az koja donbale konim ye shabake ya web sitei ke zendeh pakhsh kone i mosabeghato , mamnun misham age rahnamaei konid پاسخ:سلام آقای بخششی عزیز.اگه اطلاع رسانی کنن حتماً اطلاع میدم تا همه بتونن ببینند.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: شنبه 26 بهمن 1396برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com